مسئول دفتر و روابط عمومی

تعداد بازدید:۴۳۵

شرح وظایف:

نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای جاری حوزه دفتر ریاست دانشگاه
هماهنگی واحدهای تابعه و پاسخگویی به مراجع ذیصلاح
تنظیم برنامه کاری، ملاقات ها و دستور جلسات و ابلاغ و پاسخگویی مصوبات
پیگیری دستورات ریاست در داخل و خارج دانشگاه
تهیه گزارشات، پیش نویس نامه های ارجاعی، دعوتنامه ها و... از طرف رئیس دانشگاه
انجام هماهنگی های لازم با کلیه معاونت ها و واحدهای زیر مجموعه
برنامه ریزی و هماهنگی های لازم جهت بازدید ریاست دانشگاه ازمراکز و واحدهای تابعه
رسیدگی به اعتراضات و شکایات واصله به دفتر ریاست دانشگاه و پیگیری آن
تلاش در راستای بهبود فعالیتها، فرایندها و ارتقاء سطح مهارت و توانمندی حوزه کاری ذیربط
مطالعه و آگاهی از قوانین ، مقررات، بخشنامه ها ، آئین نامه ها و دستورالعملهای اجرایی ذیربط و رعایت کامل آن 
انجام سایر امور ارجاعی از طرف مقام مافوق